باران میبارد امشب...
نوشته شده توسط : علی

 باران مي بارد امشب ، دلم غم دارد امشب

 

آرام جان خسته ره مي سپارد امشب

 

در نگاهت مانده چشمم ، شايد ازفكرسفربرگردي امشب

 

ازتودارم يادگاري ، سردي اين بوسه را پيوسته برلب

 

قطره قطره اشك چشمم مي چكد با نم نم باران به دامن

 

بسته اي بارسفررا ، با تو اي عاشقترين بد كرده ام من

 

رنگ چشمت رنگ دريا ، سينه ي من دشت غم ها

 

يادم آيد زيرباران با تو بودم ، با تو تنها

 

زيرباران با تو بودم ، زير باران با تو تنها

 

باران مي بارد امشب ، دلم غم دارد امشب

 

آرام جان خسته ره مي سپارد امشب

 

اين كلام آخرينت برده ميل زندگي را ازسرمن

 

گفته اي شايد بيايي از سفر اما نميشه باورمن

 

رفتنت را كرده باور، التماسم را ببين دراين نگاهم

 

زيرباران گريه كردم بلكه باران شويد ازجانم گناهم

 

اين كلام آخرينت برده ميل زندگي را ازسرمن

 

گفته اي شايد بيايي ازسفراما نميشه باورمن

 

كي رود از خاطرمن آخرين بوسه شبي درزير باران

 

گفتي شايد بيايي ازسفراما نميشه باورمن

 



لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس


:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 111
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: