عــــــــشـــــق
نوشته شده توسط : علی

 عـــشــق به شكل پرواز پرنده است عــشــق خواب يه آهوي رمنده است 


مــــــــن زائري تشنه,زير بارون عشق چشمه آبي اما كشنده است 


مـن ميميرم از اين آب مسموم اما اونكه مرده از عشق تا قيامت هر لحظه زنده است 


من ميميرم از اين آب مسموم مرگ عاشق عين بودن اوج پرواز يه پرنده است 


تو كه معناي عشقي به من معنا بده اي يار دروغ اين صدا رو به گور قصه ها بسپار

 
صدا كن اسممو از عمق شب از نقب ديوار 


براي زنده بودن دليل آخرينم باش منم من بذر فرياد خاك خوب سرزمينم باش 


طلوع صادق عصيان من بيداريم باش 


عشق گذشتن از مرز وجوده مرگ آغاز راه قصه بوده 


من راهي شدم نگو كه زوده اون كسي كه سر سپرده مثل ما عاشق نبوده

 

 

 

 



لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس


:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 128
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
amirreza در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
سلام دوست من
لینک شما در وبلاگ من به ثبت رسید
لطفا من رو با نام
عکس و مدل لباس لوکس
وادرس

http://lovetanha.mahtarin.com
ویا با این ادرس
http://lovetanha.loxblog.com
توجه
چنانچه لینک ما تا 48ساعت اینده در وبلاگ شما قرار نگیرد
لینک شما به طور خودکار پاک خواهد شد

با تشکر مدیریت وبلاگ

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
عزیز یکمی شاد باش


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: